Hét copy plan voor coaches en experts

Claim een go-to positie bij je ideale klant en raak récht in het hart, zodat jouw bedrijf groeit op een manier waar jij blij van wordt. 

Sterke positie in een drukke markt

Een unieke, eigen boodschap

Copy die récht in het hart raakt

Jij wéét dat je klanten bij jou moet zijn. Nu zij nog.

Als coach of expert heb je een duidelijke missie: je klant verder helpen. Echt verder helpen. Dít is jouw ding en je weet hoe waardevol een samenwerking met jou is. Jij weet wat je al hebt opgebouwd in die bomvolle markt vol opkomende coaches. Dat wil je uitstralen. Je streeft naar een positie waarbij jouw ideale klant exact weet dát en waarvoor hij bij jou moet zijn. 

Het probleem is dat jij goed weet wat je doet en kunt betekenen, maar niet altijd hoe je dat krachtig vertaalt naar je klant. 

Frustrerend! Ik geloof dat jouw klant het verdient om met jou aan de slag te gaan. Jouw positie en wat jij te zeggen hebt, zou dan ook een kracht mogen zijn. Geen blokkade. 

Ai! Uit onderzoek in opdracht van Psychologie Magazine blijkt dat van de Nederlanders die op dit moment coaching overwegen, 1 op de 5 door de bomen het bos niet meer ziet. Stand out in the crowd met een boodschap die jouw potentiële klant récht in het hart raakt. 

Dit plan is voor jou als:

Claim een go-to positie bij de klant waar jij blij van wordt

1

Plan een gratis strategiesessie

We bespreken wat je doet, al hebt gedaan en waar je nu vastloopt. Ik denk mee, geef je waardevolle tips en beoordeel eerlijk of mijn plan voor nu jouw oplossing is voor verdere groei. 

2

Claim, create & copy

We claimen een duidelijke positie bij je klant, creëren een unieke, eigen boodschap en schrijven eerlijke en duidelijke teksten die naadloos aansluiten op jouw ideale klant. 

3

Groei in ideale klanten

Eindelijk de juiste woorden voor jouw waarde! Nu je boodschap récht in het hart raakt, heb je alles in huis om die go-to positie te veroveren. Groei op een manier waar jij blij van wordt!

En hé, ik snap je zo goed

Je hebt juist zoveel te delen

 

Ik snap je struggle. Het ís frustrerend om te weten hoeveel je kunt betekenen, maar dat niet altijd sterk vertaald te krijgen naar je klant. Het ís frustrerend om in de ogen van je doelgroep “één van de” in die bomvolle markt te zijn. Want dat ben jij niet. 

Dat is waarom ik een copy plan voor coaches en experts ontwikkelde. Niet zomaar een truc voor iedere ervaringsdeskundige, maar een bewezen plan voor gevestigde experts die weg willen blijven van loze praatjes en gouden bergen en gewoon willen doen waar ze goed in zijn. 

Zo hielp ik al tientallen coaches en andere kennisondernemers met een sterke positie bij de klant waar zij blij van worden d.m.v. copy die récht in het hart raakt. Bekendstaan om de waanzinnige waarde die ze bieden. Daarvoor bouwde ik ruim 5 jaar online marketing ervaring op en liet ik me certificeren als StoryBrand Gids, waarmee ik me officieel aansloot bij de beste marketeers wereldwijd. 

“Het was tijd voor een sterke basis. Zelf kwam ik er niet uit en midden in mijn frustratie en onduidelijkheid kwam Randy’s aanbod voorbij. Dit klonk als muziek in de oren. Aan de slag met iemand die ik al kende en volledig vertrouw in haar skills.

Na twee fijne en diepgaande sessies had ik een ijzersterke rode draad op papier staan. Mede dankzij deze sessies en het ‘StoryBrand’ boek wat ik van Randy na afloop van het traject cadeau kreeg, ben ik nu vol gas bezig met het creëren van een duidelijk en sterk nieuw aanbod!”

– Leonie, Strategie & branding voor ondernemers

Wat doe je precies? De vraag die mij best vaak gesteld werd en waar ik behoorlijk mee worstelde. Ik doe zoveel en vind veel leuk, maar hoe breng ik hier nou structuur in aan zodat ik mensen een duidelijk antwoord kan geven?

Nadat ik met Randy aan de slag ben gegaan, werd er al snel een hoop duidelijk voor me en vielen de stukjes op z’n plek. Ik heb nu een sterke boodschap en een duidelijke splitsing in m’n branding. Structuur, rust, duidelijkheid en een pakkend verhaal wat bij mijn passie past.

Ik heb echt het gevoel dat de basis nu staat voor m’n verdere groei!”

– Hendrika Willemse, Top performers coach in de Tech

Claim, create & copy

1. Claim een duidelijke positie bij je klant

Kies en wordt gekozen. Door slimme keuzes te maken in jouw positie bij je klant, leggen we de basis voor een steengoede marketingboodschap. Zo bepalen we niet alleen de taal van je boodschap en copy, maar ook de potentie. 

2. Creëer een unieke, eigen boodschap

Aan de hand van een bewezen succesvol marketingmodel schrijven we een unieke, eigen en vooral duidelijke marketingboodschap. Megaduidelijk, want klanten kiezen dat wat ze het snelst begrijpen. Eindelijk jouw waarde in woorden.

3. Zorg voor copy die récht in het hart raakt

1000 ways to stand out, maar uiteindelijk zijn het woorden die verkopen. Of niet verkopen. Als basisfundament schrijf ik je 3 belangrijkste website teksten. Ook maken we een copy plan om magnetisch te worden voor je ideale klant.  

Spring er bij de juiste klant uit met wat jij doet

& groei op een manier waar jij blij van wordt

* Deze onderdelen pak ik hierna ook graag met je op!  

"Oh, dan moet je [jouw naam] hebben!"

Hoe fijn zou het zijn als het voor jouw potentiële klant een no-brainer is om voor jou te kiezen? Als je klant weet dát en waarvoor hij bij jou moet zijn. Bekendstaan om. Een positie waarbij ‘ze’ zeggen: “Oh! Dan moet je [jouw naam] hebben!” Zónder continu te worstelen met de juiste woorden en teksten.

Val niet langer weg in die bomvolle markt.

Doe het voor je potentiële klant die staat te springen om jouw hulp.

Ook jij kunt die go-to person voor je klant zijn. Ik weet dat je die ambitie hebt. Om dat te bereiken moet jouw klant wéten waarvoor ze bij jou moeten zijn. “Dáárvoor moet je bij [jouw naam] aankloppen!” Daar loop je nu vast. Je springt er simpelweg niet genoeg uit. Je werkt vanuit een tekort óf je ambities zijn groter. Dat frustreert. Ik geloof dat jouw doelgroep het verdient om met jou aan de slag te gaan.

En ik weet dat het niet makkelijk is. Geloof me, ik was daar ook. Mijn eigen methode is exact de werkwijze die ik zelf doorliep en het heeft me financieel, mentaal en in (zelf)vertrouwen zóveel gebracht. Ik maakte keuzes, handelde ernaar en kwam volledig in mijn kracht te staan.

Dus laten we die sessie plannen. Laten we vol in jouw positie en boodschap duiken. Laten we ervoor zorgen dat jij meer opvalt bij de klant waar jij blij van wordt.

Val niet langer weg in die bomvolle markt, maar onderscheid je en word die go-to person. Doe het voor jezelf. Doe het voor je potentiële klant die staat te springen om jouw hulp.

Ondertussen zelf stappen zetten?

Download ‘X praktische to do’s om er wél uit te springen bij je ideale klant’

“Ik was altijd wel wat zoekende, noem het onzeker, naar wat ik deed en hoe ik mensen wilde bereiken. Dit zorgde voor twijfel. Ook sprak ik voor mijn gevoel niemand echt aan en kwam ik in teksten niet tot de kern.

Weten waar ik voor sta en wat mijn boodschap is, maakt het veel makkelijker. Er kwamen al meer salesgesprekken uit mijn communicatie toen mijn nieuwe website nog niet eens online was. Het was de investering voor mij meer dan waard. Het levert meer klanten en omzet op, maar vooral meer vertrouwen in dat wat ik doe, werkt.”


– Sven,
Personal Trainer & Coach voor ondernemers 

Voor mijn bedrijf had ik mijn doelgroep en boodschap helder, maar toen ik een academy voor een andere doelgroep ging opzetten, liep ik totaal vast. Ik merkte dat dat me onzeker maakte en me blokkeerde door simpelweg niet meer aanwezig te zijn. Toen zag ik Randy’s aanbod en dacht: ja, dat heb ik nodig!

Waar ik het meest enthousiast over ben, is die sterke boodschap. Eén rode draad, in plaats van 100 zijweggetjes. Dit maakt het niet alleen voor mijn doelgroep helder, maar ook voor mij! Het lukt me beter te verwoorden wat ik te brengen heb, ik spreek mijn doelgroep makkelijker aan én ben zeker van mijn eigen verhaal.

Eva, Grafisch ontwerper 

Ons brein sluit zich af van verwarring

Zorg voor duidelijkheid en loop geen klant meer mis.