“Ik was altijd wel wat zoekende, noem het onzeker, naar wat ik deed en hoe ik mensen wilde bereiken. Dit zorgde voor twijfel over wat ik deed. Ook sprak ik voor mijn gevoel niemand echt aan en kwam ik in teksten niet tot de kern. 

Weten waar ik voor sta en wat mijn boodschap is, maakt het veel makkelijker. Er kwamen al meer salesgesprekken uit mijn communicatie toen mijn nieuwe website nog niet eens online was. Het was de investering voor mij meer dan waard. Het levert meer klanten en omzet op, maar vooral meer vertrouwen in dat wat ik doe, werkt.”
– Sven, Motivated by Sven

“Het was tijd voor een sterke basis in mijn bedrijf. Zelf kwam ik er niet uit en midden in mijn frustratie en onduidelijkheid kwam Randy’s aanbod voorbij. Dit klonk als muziek in de oren. Aan de slag met iemand die ik al kende en volledig vertrouw in haar skills.

Na twee fijne en diepgaande sessies had ik een ijzersterke rode draad op papier staan. Mede dankzij deze sessies en het ‘StoryBrand’ boek wat ik van Randy na afloop van het traject cadeau kreeg, ben ik nu vol gas bezig met het creëren van een duidelijk en sterk nieuw aanbod!”
– Leonie

Wat doe je precies? De vraag die mij best vaak gesteld werd en waar ik behoorlijk mee worstelde. Ik doe zo veel en vind veel leuk, maar hoe breng ik hier nou structuur in aan zodat ik mensen een duidelijk antwoord kan geven? Nadat ik met Randy aan de slag ben gegaan werd er al snel een hoop duidelijk voor me en vielen de stukjes op z’n plek. Ik heb nu een sterke boodschap en een duidelijke splitsing in m’n branding. Structuur, rust, duidelijkheid en een pakkend verhaal wat bij mijn passie past.

Ik heb echt het gevoel dat de basis nu staat voor m’n verdere groei!”
– Hendrika

“Met mijn bedrijf EVALUTION had ik mijn doelgroep en boodschap helder, maar toen ik een academy voor een andere doelgroep ging opzetten, liep ik totaal vast. Ik merkte dat dat me onzeker maakte en me blokkeerde door simpelweg niet meer aanwezig te zijn. Toen zag ik Randy’s aanbod en dacht: ja! Dat heb ik nodig. 

Waar ik het meest enthousiast over ben, is die sterke boodschap. 1 rode draad, in plaats van 100 zijweggetjes. Dit maakt het niet alleen voor mijn doelgroep helder, maar ook voor mij! Ik merk dat het me beter lukt te verwoorden wat ik te brengen heb, dat ik mijn doelgroep makkelijker aanspreek én ook zeker ben van mijn eigen verhaal. Ik ben dus heel blij dat ik die stap met Randy heb genomen en kan het iedereen aanraden! Want het blijkt maar… ook als je je verhaal helder denkt te hebben, maakt Randy het nog véél concreter dan je überhaupt denkt dat mogelijk is.”
– Eva, EVALUTION

Mensen kopen dat wat ze het snelst begrijpen

Creëer een duidelijke en unieke, eigen boodschap